تبلیغات



در این وبلاگ
در كل اینترنت
دانلود مقاله، پایان نامه، پروژه، تحقیق،کارورزی و....

دانلود مقاله، پایان نامه، پروژه، تحقیق،کارورزی و....
هرچی بخوای هست (مرکز دانلود مقاله و پروژه و تحقیق و پایان نامه ...) 
نویسندگان
ابر برچسب ها
جام جهانی پایان نامه پروژه دانلود گزارش کارآموزی نوشته کاربران سایت (موبایل) ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی برق داستان کوتاه رمان ایرانی پاورپوینت مقاله ترجمه شده ارشد برق کارآموزی و کار ورزی دانشجویی و .... دانلود نمونه سوال کمک بنای سفت کار طرح توجیهی دانلود پاورپوینت تحقیق نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسته شغلی کامپیوتر رای عکس دانلود مقاله آژاکس (کفرانس تکنولوژی آژاکس) مقالات ترجمه شده نوشته کاربران سایت گوناگون مقاله آموزشی دانلود پروژه کار ورزی و تحقیق دانلود مقاله داستان دانلود مقاله ترجمه شده برق برق نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگا نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی با پاسخ نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسته شغلی IT شبکه اس ام اس گزارش کارآموزی مقاله اجتماعی مقاله ترجمه شده برق ترجمه مقاله کتاب مخصوص موبایل دانلود طرح توجیهی پروپوزال صبحانه مقالات برق دانلود مقاله بنایی دانلود پایان نامه منطق فازی مقاله برق رمان و داستان مقاله کارشناسی ارشد برق
پیوندهای روزانه

ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

دسته: مقالات ترجمه شده isi

بازدید: 20 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 429 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 10

فن آوری به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار کارآمد که انعطاف پذیری زیادی را برای دانشجویان در آموزش عالی فراهم می کند مورد توجه قرار گرفته است ارتباط به واسطه کامپیوتر یک عنصر کلیدی در سیستم ها و استراتژی های آموزش الکترونیکی است

قیمت فایل فقط 75,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

تالارهای  گفتگو و تبادل نظر آنلاین با سرعت در حال استفاده از سیستم های آموزش الکترونیکی  هستند. این کار بار سنگینی را بر دوش مدرسان از نظر تعدیل بحث های دانشجویی قرار داده است. روش های ارزیابی قبلی در مورد مشارکت دانشجویان در بحث های آنلاین به شدت با روش های کمی دنبال شده است که لزوما تلاش دانشجویان را در بر نمی گیرد. همراه با گسترش این کاربرد، نیاز به ابزارهای سریع استخراج دانش برای تجزیه و تحلیل و ارائه پیام های آنلاین به شیوه ای مفید و معنی دار وجود دارد. این مقاله به بحث روی روشی کیفی پرداخته است که شامل تجزیه و تحلیل محتوای بحث ها و تولید کلیدواژگان خوشه ای است که می توان برای شناسایی موضوع های مورد بحث استفاده کرد. نویسندگان از یک الگوریتم خوشه ای  k-means++ با تجزیه و تحلیل معنای نهفته  برای ارزیابی موضوعات بیان شده توسط دانشجویان در تالارهای بحث و تبادل نظر آنلاین استفاده کردند. سپس این الگوریتم پیشنهادی با الگوریتم k-means++ استاندارد مقایسه شد. نویسندگان با استفاده از انجمن مدیریت دوره مودل  برای اعتباربخشی الگوریتم پیشنهادی نشان دادند که الگوریتم خوشه ای  k-means++ با تجزیه و تحلیل معنای نهفته بهتر از الگوریتم k-means++ مستقل عمل می کند.

Online discussion forums have rapidly gained usage in e-learning systems. This has placed a heavy burden on course instructors in terms of moderating student discussions. Previous methods of assessing student participation in online discussions followed strictly quantitative approaches that did not necessarily capture the students’ effort. Along with this growth in usage there is a need for accelerated knowledge extraction tools for analysing and presenting online messages in a useful and meaningful manner. This article discussed a qualitative approach which involves content analysis of the discussions and generation of clustered keywords which can be used to identify topics of discussion. The authors applied a new k-means++ clustering algorithm with latent semantic analysis to assess the topics expressed by students in online discussion forums. The proposed algorithm was then compared with the standard k-means++ algorithm. Using the Moodle course management forum to validate the proposed algorithm, the authors show that the k-mean++ clustering algorithm with latent semantic analysis performs better than a stand-alone k-means++.

مقدمه
بحث های آنلاین یکی از برنامه های کاربردی مهم در ارتباطات به واسطه کامپیوتر در محیط های آموزش الکترونیکی است. چرا که آنها محیط یادگیری مشارکتی ناهمزمانی فراهم می کنند که در آن بین اعضای گروه تعامل ایجاد می شود، و آنها در بسیاری از سیستم های مدیریت یادگیری گنجانده می شوند.

تالارهای گفتگوی آنلاین یک استراتژی امیدوار کننده برای دروس حل مسئله و فعالیت های کشف گرا هستند. بحث های آنلاین تعدادی مزایای بالقوه ارائه می دهند که  می توان با آن به دانشجویان کمک کرد در فعالیت هایی که به رشد فکری آنها دخیل است شرکت داشته باشند. به عنوان مثال، نوشتن پاسخ در بحث های آنلاین غالبا نسبت به بحث های رو در رو نیاز به تأمل بیشتری دارد.  مزایای دیگر شامل کار تیمی و تفکر انتقادی و حمایت از کار مشترک است.

بیشتر سیستم های بررسی بحث های آنلاین مبتنی بر روش های کمی هستند. یک روش معمول برای ارزیابی مشارکت دانشجو شمارش تعداد ارسال ها است. با افزایش ثبت نام برای دوره، تعامل سنگین تر آنلاین یک بار قابل توجهی بر مدرسان

قیمت فایل فقط 75,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانل

ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

دسته: مقالات ترجمه شده isi

بازدید: 20 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 429 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 10

فن آوری به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار کارآمد که انعطاف پذیری زیادی را برای دانشجویان در آموزش عالی فراهم می کند مورد توجه قرار گرفته است ارتباط به واسطه کامپیوتر یک عنصر کلیدی در سیستم ها و استراتژی های آموزش الکترونیکی است

قیمت فایل فقط 75,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی

تالارهای  گفتگو و تبادل نظر آنلاین با سرعت در حال استفاده از سیستم های آموزش الکترونیکی  هستند. این کار بار سنگینی را بر دوش مدرسان از نظر تعدیل بحث های دانشجویی قرار داده است. روش های ارزیابی قبلی در مورد مشارکت دانشجویان در بحث های آنلاین به شدت با روش های کمی دنبال شده است که لزوما تلاش دانشجویان را در بر نمی گیرد. همراه با گسترش این کاربرد، نیاز به ابزارهای سریع استخراج دانش برای تجزیه و تحلیل و ارائه پیام های آنلاین به شیوه ای مفید و معنی دار وجود دارد. این مقاله به بحث روی روشی کیفی پرداخته است که شامل تجزیه و تحلیل محتوای بحث ها و تولید کلیدواژگان خوشه ای است که می توان برای شناسایی موضوع های مورد بحث استفاده کرد. نویسندگان از یک الگوریتم خوشه ای  k-means++ با تجزیه و تحلیل معنای نهفته  برای ارزیابی موضوعات بیان شده توسط دانشجویان در تالارهای بحث و تبادل نظر آنلاین استفاده کردند. سپس این الگوریتم پیشنهادی با الگوریتم k-means++ استاندارد مقایسه شد. نویسندگان با استفاده از انجمن مدیریت دوره مودل  برای اعتباربخشی الگوریتم پیشنهادی نشان دادند که الگوریتم خوشه ای  k-means++ با تجزیه و تحلیل معنای نهفته بهتر از الگوریتم k-means++ مستقل عمل می کند.

Online discussion forums have rapidly gained usage in e-learning systems. This has placed a heavy burden on course instructors in terms of moderating student discussions. Previous methods of assessing student participation in online discussions followed strictly quantitative approaches that did not necessarily capture the students’ effort. Along with this growth in usage there is a need for accelerated knowledge extraction tools for analysing and presenting online messages in a useful and meaningful manner. This article discussed a qualitative approach which involves content analysis of the discussions and generation of clustered keywords which can be used to identify topics of discussion. The authors applied a new k-means++ clustering algorithm with latent semantic analysis to assess the topics expressed by students in online discussion forums. The proposed algorithm was then compared with the standard k-means++ algorithm. Using the Moodle course management forum to validate the proposed algorithm, the authors show that the k-mean++ clustering algorithm with latent semantic analysis performs better than a stand-alone k-means++.

مقدمه
بحث های آنلاین یکی از برنامه های کاربردی مهم در ارتباطات به واسطه کامپیوتر در محیط های آموزش الکترونیکی است. چرا که آنها محیط یادگیری مشارکتی ناهمزمانی فراهم می کنند که در آن بین اعضای گروه تعامل ایجاد می شود، و آنها در بسیاری از سیستم های مدیریت یادگیری گنجانده می شوند.

تالارهای گفتگوی آنلاین یک استراتژی امیدوار کننده برای دروس حل مسئله و فعالیت های کشف گرا هستند. بحث های آنلاین تعدادی مزایای بالقوه ارائه می دهند که  می توان با آن به دانشجویان کمک کرد در فعالیت هایی که به رشد فکری آنها دخیل است شرکت داشته باشند. به عنوان مثال، نوشتن پاسخ در بحث های آنلاین غالبا نسبت به بحث های رو در رو نیاز به تأمل بیشتری دارد.  مزایای دیگر شامل کار تیمی و تفکر انتقادی و حمایت از کار مشترک است.

بیشتر سیستم های بررسی بحث های آنلاین مبتنی بر روش های کمی هستند. یک روش معمول برای ارزیابی مشارکت دانشجو شمارش تعداد ارسال ها است. با افزایش ثبت نام برای دوره، تعامل سنگین تر آنلاین یک بار قابل توجهی بر مدرسان

قیمت فایل فقط 75,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

برچسب ها : ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی , kmeans , متن کاوی , • کاراکتر , • کلمات , • جملات , • مفاهیم , ساختار سیستم های متن کاوی , کارهای پیش پردازش , 2 عملیات کاوش هسته , 3 اجزای لایه ارائه و بررسی کاربردپذیری , 4 روش های پالایش , الگوریتم خوشه ای Kmeans , Automatic assessment of online discussions using , text mining

ود

برچسب ها : ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی , kmeans , متن کاوی , • کاراکتر , • کلمات , • جملات , • مفاهیم , ساختار سیستم های متن کاوی , کارهای پیش پردازش , 2 عملیات کاوش هسته , 3 اجزای لایه ارائه و بررسی کاربردپذیری , 4 روش های پالایش , الگوریتم خوشه ای Kmeans , Automatic assessment of online discussions using , text mining


برچسب ها: ترجمه طلایی ارزیابی خودکار بحث های (گفتگوهای) آنلاین با متن کاوی، kmeans، متن کاوی، • کاراکتر، • کلمات، • جملات، • مفاهیم،
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 06:47 ب.ظ ] [ Ariyan ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ


ایمیل من
byazdan9@gmail.com

آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
قالب وبلاگ